«Μαύρα στοιχεία» για τη μάθηση


Ανησυχητική αύξηση του ποσοστού των παιδιών που μένουν μετεξεταστέα ή εγκαταλείπουν την εκπαίδευση (πάνω από 200 χιλιάδες μέσα σε μία τριετία), αλλά και σημαντικές ανισότητες μεταξύ των επιδόσεων των μαθητών που φοιτούν σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία καταδεικνύει.......... έρευνα της ΓΣΕΕ για τα βασικά μεγέθη της εκπαίδευσης.
Από την ίδια έρευνα προκύπτει ότι σχεδόν το μισό ποσοστό του συνόλου της χρηματοδότησης της εκπαίδευσης προέρχεται από τα νοικοκυριά! Είναι χαρακτηριστικό ότι κατά τη διάρκεια της τριετίας 2005-2007, 118.346 μαθητές διέκοψαν τη φοίτησή τους σε δημοτικά, γυμνάσια, λύκεια και ΤΕΕ, ενώ άλλοι 85.368 απορρίφθηκαν και επανέλαβαν την τάξη.
«Μαύρα στοιχεία» για τη μάθηση


Τα άσχημα μηνύματα για τα ποιοτικά μεγέθη της εκπαίδευσης αρχίζουν από το δημοτικό, αφού σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας του Κέντρου Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής της ΓΣΕΕ (αφορούν την τριετία 2005-07), φαίνεται ότι 3.574 μαθητές του δημοτικού επανέλαβαν την τάξη το 2007 με το ποσοστό να αυξάνεται συγκριτικά με το 2005 κατά 17,8%. Επιπλέον, άλλοι 3.908 μαθητές διέκοψαν αδικαιολόγητα το σχολείο.


Στο γυμνάσιο «κόπηκαν» 15.982 μαθητές και εγκατέλειψαν το σχολείο 13.942, ενώ οι αντίστοιχοι αριθμοί στο λύκειο ανέρχονται σε 5.907 και 5.346 μαθητές. Μεγάλη αύξηση -κατά 14,2%- παρατηρήθηκε στα ποσοστά απόρριψης των μαθητών στα ΤΕΕ.


http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=8546898

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Neewz Readers